Jean Paul Mynè is opgericht met het doel om goede kwaliteit op de markt te brengen.
De oorsprong van het bedrijf ligt in Italiaanse cosmeticaproducten bestemd voor gekwalificeerde professionals.
Jean Paul Mynè Nederland merkte dat de huidige site naarmate was verouderd raken en niet met de tijd meeging. Het miste essentieel functies, vooral in de backend. Een voorbeeld hiervan is het automatiseren van orderverwerkingen en facturering. Het was dus tijd voor de volgende stap op naar iets groters. Zo kwam Jean Paul Mynè terecht bij ZJ Studio. Na vele meetings en spar sessies begonnen wij aan de bouw van de nieuwe site en CRM van Jean Paul Mynè Nederland.
Wij hebben ervoor gezorgd dat zowel de klant als het bedrijf een gebruiksvriendelijke omgeving hebben en ervaren op de website. Voorheen moest veel handmatig gebeuren, maar met de nieuwe website is meer dan 70% geautomatiseerd. Tevens hebben wij de website ook voorzien van optimale snelheid zodat klanten de producten razend snel in een overzichtelijk “snel bestel” systeem kunnen bestellen.
Uit onderzoek is gebleken dat het eindresultaat zowel de klant als Jean Paul Mynè Nederland uitermate tevreden zijn met de nieuwe omgeving. Een geslaagd resultaat waarbij ook wij de voldoening ervaren van onze werk en passie!
De nieuwe website zelf bekijken en ervaren? Bezoek dan www.jeanpaulmyne.nl